Arkane promite că Prey nu va fi un dezastru tehnologic

Lansarea lui Dishonored 2 a dat jucătorilor de pe PC motiv de teamă pentru viitorul titlurilor publicate de Bethesda.
Nu doar pentru că avea tendința să funcționeze oribil pe cam orice sistem cu putință, dar și pentru că Bethesda a refuzat să mai ofere presei variante de testare chiar înainte de lansarea lui Dishonored 2. Iar numeroasele probleme severe de performanță pe care jocul le avea pe sisteme high-end au conturat un viitor sumbru.
Dar cei de la Akane Studios, creatorii jocului, promit că dezastrul tehnologic de anul trecut nu se va repeta în 2017 cu noul Prey. Jocul, care este mai mult System Shock decât Prey, nu va suferi de pe urma acelorași probleme de performanță.
Rafael Colantonio, director creativ al studioului, susține varianta de PC a lui Prey va avea parte de mai multă atenție din partea studioului. Pe lângă asta, se va folosi și de un motor grafic diferit față de Dishonored 2, care utiliza o ediție modificată a lui id Tech 5. Prey va folosi CryEngine și va fi lansat în prima jumătate din 2017, așa că probabil CryTek nu va da faliment până atunci, luând după ei suportul tehnic.
Jocul nu are nici o legătură cu Prey cel precedent sau cu acea continuare care era în dezvoltare la studioul Human Head.
[Bit-tech]