Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :

Apple tocmai și-a prezentat propriul serviciu de știri

img

După cum era de așteptat, Apple a anunțat un serviciu de abonament pentru știri construit după achiziția de anul trecut a serviciului Texture. Numit Apple News+, acesta va oferi versiuni digitale a peste 300 de reviste tipărite și ziare precum Wired, GQ, Los Angeles Times și Wall Street Journal. Serviciul include, de asemenea, o serie de publicații exclusiv digitale. Serviciul se bazează pe conținutul de știri gratuit al Apple, care agregă conținut din publicații online precum Forbes și The Atlantic.

Așa cum a fost prezentat pe scenă, serviciul se aseamănă foarte mult cu Texture așa cum era el înainte de a fi cumpărat. Există un accent deosebit pe selecția făcută de utilizatori, cu liste de citit alcătuite din articole de la publicații referitoare la anumite teme. Ca bonus, revistele pot oferi coperți live, transformând fotografiile lor în mini-clipuri.

Texture a fost deținut anterior de mai mulți distribuitori, însă Apple a achiziționat compania, personalul și tehnologia sa pentru o sumă nedezvăluită în martie 2018. Potrivit rapoartelor, editorii își pun la dispoziție conținutul pe platformă și împart 50% din venituri cu Apple.

Sunt suficienți care au văzut această platformă lansată de Apple ca un potențial salvator după ani întregi de austeritate cu Google și Facebook, în care conținutul editorilor a fost la mila algoritmilor opaci și capriciile strategice ale corporațiilor, deoarece cititorii s-au mutat aproape în întregime pe acele platforme pentru a găsi și consuma conținut.

Distribuitorii au dus o luptă grea în ultimii ani, pe măsură ce platformele de anunțuri direcționate ale Google și Facebook au preluat o mare parte din banii publici care ar fi cheltuiți în mod normal pentru publicitate în reviste sau pe site-uri de conținut. Facebook a încurajat pe editori să aducă conținutul lor la acea platformă, dar apoi a anunțat un plan de trecere la un accent pe video, ceea ce a dus la disponibilizări pe scară largă a personalului editorial. Facebook a dezonorat în totalitate conținutul editorilor în algoritmii săi, ducând la o agitație și mai mare, și culminând cu închiderea mai multor publicații care abandonaseră vechile modele de abonament în favoarea distribuirii pe social media.

Cu Apple News+, Apple încearcă să convingă atât editorii, cât și cititorii săi că îi pasă de jurnalism și că plata directă de la cititori către editori prin abonamente este calea optimă. Mulți editori și cititori sunt sceptici, totuși, și rămâne de văzut dacă acest sistem va funcționa pentru toate părțile implicate. Cu toate acestea, cel puțin în acest caz, stimulentele oferite de Apple și stimulentele editorilor sunt, în general, aliniate, ceea ce nu a fost valabil întotdeauna în cazul parteneriatelor cu Google sau Facebook.

Subliniind în continuare această comparație, Apple a promovat confidențialitatea serviciului. Agenții de publicitate nu au nicio modalitate de a urmări cititorii utilizând Apple News+, iar sugestiile și recomandările sale sunt generate de client, nu de server, Apple susținând că nu știe ce citiți.

Apple News+ costă 9,99 dolari pe lună, cu partajarea familială fără costuri suplimentare. Este disponibil astăzi în Statele Unite și Canada, cu prima lună oferită gratuit. Australia și Marea Britanie vor urma mai târziu în acest an.

Sursa

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar