După ce a fost scos din producție în septembrie, Apple a confirmat în sfârșit o problemă privind modulul de afișare al lui iPhone X. Compania a anunțat, de asemenea, un program de reparații pentru MacBook Pro 13 de inci, modelul fără Touch Bar, oferind reparații gratuite pentru anumite dispozitive cu variante de stocare de 128 GB sau 256 GB. Producătorul spune că aceste modele pot suferi erori sau pierderi de date.
Variantele de MacBook Pro de 13 inch fără Touch Bar vândute între iunie 2017 și iunie 2018 sunt afectate, conform producătorului. Compania vă recomandă să vizitați un magazin Apple sau un furnizor autorizat de servicii Apple pentru a efectua reparațiile necesare.
Pentru utilizatorii de iPhone X, compania afirmă că există o problemă care poate cauza displayul să nu răspundă deloc, sau să o facă într-un mod necorespunzător, sau acesta să reacționeze chiar dacă nu a fost atins. Spre deosebire de MacBook Pro, Apple nu spune ce modele sunt afectate, spunând în esență că orice model de iPhone X la care se constată această problemă ar trebui să fie dus la un magazin Apple sau AASP pentru a-și repara afișajele, fără costuri.
Pentru a verifica dacă dispozitivul vostru MacBook Pro de 13 inchi fără Touch Bar este eligibil pentru o reparație gratuită, verificați pe site-ul Apple aici.
Vă confruntați cu probleme legate de MacBook Pro sau de iPhone X? Spuneți-ne și nouă în comentariile de mai jos și pe Facebook!