
Nu este un secret faptul că Apple vinde o mulțime de dispozitive în fiecare an, astfel încât chiar dacă compania spune că există o problemă care afectează un mic procent din dispozitive, s-ar putea să vorbim despre sute de mii de telefoane sau chiar de milioane. Cu toate acestea, de data aceasta, problema recunoscută cu privire la iPhone 8 ar putea să nu fie chiar atât de răspândită ca în trecut.
Într-o declarație oficială, Apple afirmă că există o problemă cu circuitul logic în unele dintre unitățile iPhone 8 fabricate între septembrie 2017 și martie 2018 – în esență, telefoanele vândute în primele șase luni. Utilizatorii raportează înghețarea, repornirea bruscă a sistemului și eșecul la pornire. Dacă întâmpinați unele dintre aceste probleme, puteți vizita site-ul Apple și verificați dacă modelul vostru de iPhone 8 este afectat. Puteți găsi linkul mai jos.
Dacă dispozitivul dvs. este eligibil pentru o reparație, trebuie să-l duceți la centrul local de service. Dar rețineți că, dacă există o deteriorare fizică a telefonului, cum ar fi un ecran crăpat, va trebui să plătiți pentru repararea panoului înainte de a schimba tabloul logic. Dacă nu este deteriorat, probabil veți primi gratuit un alt telefon la schimb.
De asemenea, rețineți că „Logic Board Replacement Program” este valabil strict pentru dispozitivele iPhone 8 – telefoanele iPhone 8 Plus nu suferă de aceeași problemă.