TechCrunch a publicat o nouă știre detaliind efortul masiv al celor de la Apple de a reconstrui Apple Maps de la zero – în special datele de cartografiere – ca o combinație de date preluate din iPhone-urile clienților și acele dube Apple Maps care există pe drumuri de ani de zile.
Rezultatele acestui efort se vor concretiza mai întâi în următoarea versiune beta a lui iOS 12 cu date noi de cartografiere pentru San Francisco și Bay Area înainte de a se extinde în California de Nord mai târziu în acest an. În cele din urmă, obiectivul final pentru noul Apple Maps este să se bazeze în întregime pe datele colectate de Apple și nu pe o combinație de furnizori de date externi.
Eddy Cue, care administrează divizia Internet Software și Services la Apple, se ocupă de Maps și revizuirea acestuia. Cue afirmă că Apple se concentrează acum pe construirea „celei mai bune aplicații de hărți din lume„, care necesită „construirea tuturor datelor noastre de la bază„. El adaugă că Apple a decis încă de acum patru ani să furnizeze propriile date de cartografiere și nu doar aplicația cu informațiile de la terți.
Avantajele noului sistem de cartografiere includ capacitatea de actualizare și corectare a datelor în timp real. Cue afirmă că noua infrastructură a hărților va permite Apple să abordeze informații despre străzile aflate în lucru și alte corecții mult mai repede decât în versiunea curentă.
Noul Apple Maps va fi, de asemenea, prima versiune care va utiliza datele colectate de toate acele dube care circulă prin Statele Unite de ani de zile. TechCrunch a făcut o plimbare într-una dintre aceste camionete și spune că fiecare dintre ele este echipat cu un Mac Pro, o gamă de SSD-uri și un iPad – în plus față de GPS-ul, LiDAR-ul și camerele hi-res pe care le vedem montate pe vehicul.
Cue a mai discutat despre metoda privată de colectare a datelor de pe iPhone-uri pentru noua variantă de Maps:
În mod special, nu colectăm date, nici măcar de la punctul A la punctul B. Colectăm date – atunci când o facem – într-un mod anonim, în subsecțiunile întregului, astfel încât nu am putea nici să spunem că există o persoană care a mers de la punctul A la punctul B. Îi colectăm segmentele. După cum vă puteți imagina, aceasta a fost întotdeauna o parte esențială a acestui lucru. Sincer, nu credem că obținem nimic [dacă colectăm mai mult]. Nu pierdem niciun fel de caracteristici sau capacități prin această modalitate.
Aplicația va începe să primească informațiile noi (cel puțin în Statele Unite ale Americii) începând cu anul viitor. Sperăm ca acest sistem să treacă de granițele SUA și să ajungă în cele din urmă și pe la noi. Pentru mai multe detalii puteți accesa interviul întreg în link-ul de mai jos.