
Conform unui articol publicat pe site-ul Cheddar, se pare că Apple intenționează să lanseze un serviciu de abonament pentru jocuri. Raportul publicației online citează cinci surse anonime care sugerează că Apple discută cu dezvoltatorii de jocuri pentru a-i atrage intr-un nou serviciu de abonament. Similar cu Netflix, utilizatorii ar plăti o taxă fixă pentru acces nelimitat la o selecție de titluri. Alte detalii, cum ar fi prețul sau disponibilitatea, nu au fost menționate.
Discuțiile se pare că s-au referit la Apple ca publisher de jocuri, ceea ce ar indica spre o nouă direcție pentru abordarea acestor produse în cadrul companiei, mai implicată decât până acum. Magazinul virtual App Store este de altfel dominat de jocuri, însă e vorba de foarte multe titluri de tip freemium, care sunt gratuite pentru descărcare și vin cu o mulțime de achiziții in-game. Este un model care nu pare să se potrivească foarte bine cu un serviciu de abonament de 9,99 dolari pe lună. Astfel, e de așteptat ca Apple să își îndrepte atenția către titluri mai serioase de gaming, mai degrabă decât cele de tip Candy Crush.
Procesoarele și unitățile grafice din seria A găsite în iPad și iPhone sunt mai mult decât capabile să rivalizeze cu consolele portabile, cum ar fi Nintendo Switch. La evenimentul iPad Pro, ținut toamna trecuta, Apple a comparat puterea lui A12X cu un Xbox One. O posibilitate este ca Apple să semneze contracte de exclusivitate cu dezvoltatorii, care să aibă ca rezultat o serie de titluri disponibile exclusiv pe platformele sale.
Serviciul de jocuri existent al Apple, Game Center, este în mare parte abandonat. Aplicația Centrul de jocuri a fost eliminată de pe iOS în iOS 10, iar serviciul trăiește acum ca un simplu cadru pentru clasamente și trofee.