Apple pregateste un pachet de abonamente – E de bine sau de rau?
In luna octombrie, alaturi de noua generatie de iPhone
Apple este pregatit sa dezvaluie o noua oferta promotionala de pachete o data cu lansarea noului iPhone in luna octombrie; potrivit lui Bloomberg. Numele de cod intern utilizat pentru proiect a fost „Apple One”, desi exista posibilitatea sa primeasca in final un alt nume. Pachetul va fi disponibil pe mai multe trepte, incepem cu un pachet combo de Apple Music si Apple TV+, in timp ce pachetele mai piperate vor adauga Arcade, News si o treapta peste; spatiu extra de stocare in iCloud. Suna promitator la prima vedere, platesti mai putin daca consumi mai mult.
Pachetele scumpe din portofoliul Apple vor adauga si o subscriptie pentru serviciul lor de fitness. Acesta iti va oferi acces la sali virtuale si antrenamente disponibile prin intermediul unei aplicatii iOS pe Apple TV, similar cu serviciile oferite de Nike sau Peloton.
Bloomberg a mai declarat si ca aceste pachete vor fi marketate catre familii, functionand simultan cu sistemul Apple’s Family Sharing; care poate fi accesat de un numar maxim de sase utilizatori. Dupa ma asteptam, pachetele vor avea un pret mai mic de achizitie, decat achizitionarea lor individuala. Nu sunt excluse nici ofertele noi care pot aparea o data cu lansarea serviciului. Momentan, nu am aflat nicio informatie importanta legata de costul abonamentului, vom afla cel mai probabil spre sfarsitul acestui an.
In ultima perioada, Apple si-a indreptat atentia catre obtinerea unor profituri cat mai mari din servicii. Cum viitorul este reprezentat de ele, compania va incerca sa lucreze cat mai mult in aceasta zona. Cel mai bun exemplu de dat care imi vine acum in minte este Amazon, deoarece au reusit prin cateva abonamente sa-si mentina clientii captivi in ecosistem. O data ce ai cumparat Prime, vei fi inclinat sa comanzi mai mult de pe site-ul lor; conform unor statistici.