GAMINGNEWSPC&Consoles

Anthem a fost un dezastru mai mare decât ne puteam imagina

Dacă nu ați apucat încă să citiți articolul lui Jason Schreier despre dezvoltarea lui Anthem, atunci ratați ceea ce ar putea fi cel mai clar semn că zilele studioului Bioware sunt numărate dacă nu va schimba ceva la modul în care compania este condusă.

Intervievând 19 foști angajați ai companiei, Shreier a reușit să descopere o poveste destul de tristă despre modul în care Anthem a fost produs. Simplu spus, deși a stat, pe hârtie, în producție aproape 7 ani, practic munca esențială a fost făcută doar într-un singur an. De aceea jocul părea în momentul lansării a fi cam incomplet și lipsit de vlagă.

Faptul că, pentru cea mai mare parte din existența sa, era o lipsă atât de cruntă a direcției încât nici măcar cei care lucrau la joc nu aveau habar despre ce era vorba n-a ajutat. Practic, majoritatea membrilor echipei au înțeles despre ce trebuia să fie vorba abia după ce Electronic Arts a publicat prezentarea de la E3 2017 a jocului, una ce nu avea gameplay efectiv dintr-un joc adevărat, ci o făcătură tipică E3-icească, motiv pentru care nu seamănă cu produsul final. Anthem nici nu avea cum sa arate ca la E3, din moment ce motorul Frostbite nu era în stare să creeze acel gen de joc, folosirea sa îngreunând cu mult dezvoltarea. Nu doar asta, dar singura parte oarecum atractivă a jocului nici măcar nu era parte din ideea de bază. Abilitatea de a zbura a tot fost adăugată și scoasă din Anthem de la un an la altul, fiind la un pas de a fi anulat de EA până ce funcția a fost reintrodusă la puțin timp înainte de acea demonstrație de la E3.

Bioware s-a bazat în mare parte pe speranța că în ultimele luni studioul va reuși cumva, prin magia Bioware, să pună la punct jocul și să facă o minunăție. Studioul nu ar fi la primul incident de acest tip, dezvoltând deja câteva jocuri doar cu speranța că printr-o minune totul se va lega în ultimele luni.

Electronic Arts și Bioware au interpretat acest articol ca un atac la adresa persoanelor implicate în dezvoltarea jocului și a lui Anthem în sine, o opinie ce nu prea este împărțită de nimeni altcineva din industrie sau din presa de specialitate.

[Kotaku]

Tags

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button
Close