Când Nvidia a lansat Ray Tracing pe plăcile sale, nu a prea impresionat lumea. La urma urmei, costau mult, performanța era la pământ, iar jocurile ce suportau așa ceva erau încă la o jumătate de an de lansare.
În prezent, lucrurile s-au schimbat puțin. Tot costă mult, performanța este tot la pământ, dar sunt câteva jocuri ce suportă funcția, iar mai multe vor fi pe drum. Dar mai important, noile console vor avea așa ceva, deoarece fidelitatea grafică suplimentară nu strică niciodată. Și din moment ce aceste console au plăci video făcute de AMD, nu de Nvidia, s-a ivit întrebarea logică: „Oare când va sosi Ray Tracing pe plăcile video Radeon?”.
Răspunsul de anul trecut părea a fi „Cândva, nu acum, mai întâi va fi ceva software”, dar la CES s-a schimbat în „Anul acesta”.
Lisa Su a confirmat că plăcile video Radeon de anul acesta vor avea Ray Tracing. Dar a ținut să clarifice că se află abia la început, așa că va fi destul de mult de lucru la dezvoltarea acestui ecosistem. Cu toate acestea AMD se „simte foarte bine” despre poziția sa în ceea ce privește Ray Tracing.
Nu a oferit detalii despre când, sau în ce plăci, la ce preț și toate cele vom putea vedea Radeon Ray Tracing.