Alti creatori de continut i se alatura lui Ninja pe Mixer, dar spectatorii nu o fac
Mixer, noua platforma de streaming creata de Microsoft, isi continua lupta impotriva Twitch, Facebook si YouTube, iar in unele privinte este victorioasa, dar cu siguranta mai si pierde. Chiar daca mutarea lui Ninja pe Mixer a facut furori in luna August a acestui an, celebrul streamer nu a reusit sa incline prea mult balanta in acest razboi. In realitate, Mixer a pierdut vizualizari in ultima perioada.
Totalul orelor de vizualizare pe Mixer in al treilea trimestru s-a dublat de la un an la altul si a vazut o crestere de la 43.5 milioane in 2018, la 90.2 milioane in 2019, dar adevarata crestere a platformei a fost in cel de-al doilea trimestru al anului 2019, cand timpul total de vizualizari a atins 100.9 milioane de ore. In teorie, mutarea lui Ninja pe Mixer ar fi trebuit sa stabilizeze si sa imbunatateasca aceasta suma in cel de-al treilea trimestru, dar n-a fost sa fie, conform datelor Streamlabs si Newzoo.
Se pare ca Mixer a picat chiar si sub Facebook Gaming, in baza rapoartelor StreamElements si Arsenal.gg. In mod normal, vizualizarile pe toate platformele mari scad in Septembrie odata cu reinceperea scolilor, dar se pare ca Facebook este singura platforma care a vazut o crestere in aceasta perioada, de la 37.8 milioane, la 53.4 milioane de ore.
Chiar daca vizualizarile Mixer sunt stagnante, mai multi streameri incearca noua platforma. Orele generate de streameri au crescut cu 188% in acest trimestru, iar canalele unice s-au dublat ca numar. In acelasi timp, media de spectatori per canal a vazut o cadere drastica, de la 8.9 la 2.7, astfel, chiar daca este disponibil mai mult continut, se pare ca nu sunt destui oameni care sa-l urmareasca.
Chiar daca la prima vedere, stirile acestea sunt foarte rele pentru Mixer, platforma a crescut substantial in decursul unui an. Intrebarea care ramane, este cand isi va recapata avantul si daca Ninja va ramane pe termen lung pe platforma celor de la Microsoft.