Publisher-ul Activision nu s-a aratat prea incantat de introducerea unui mod zombie in jocul Call of Duty: World at War din 2008. Totusi, dezvoltatorii au lucrat intens la acest mod, chiar daca el nu era „nici aprobat, nici programat” si nici nu avea vreo legatura cu jocul in sine, a dezvaluit Mark Lamia, seful studioului Treyarch. In cadrul unei prezentari la summit-ul D.I.C.E. (Design, Innovate, Communicate, Entertain) din Las Vegas, Lamia, un veteran in industria gaming-ului, a vorbit audientei despre felul in care echipa sa a oferit jucatorilor o experienta co-op noua pentru franciza Call of Duty. Cand i s-a cerut sa renunte la dezvoltarea modului cu zombie si sa continue lucrarile la jocul pe care il avea in dezvoltare, Lamia a refuzat, si i-a luat ceva timp sa-i convinga pe publisheri ca zombie se pot vinde la fel de bine ca orice alt mod. Reusise sa obtina chiar si sprijinul fanilor, asa ca Activision n-a mai avut incotro.