
Vanson Bourne, o firmă care realizează studii de piață, a fost angajată de Jamf pentru a efectua un studiu care să descopere motivele-cheie privind adoptarea produselor Apple la nivelul companiilor și satisfacția angajaților care folosesc dispozitivele Mac. Rezultatele obținute relevă niveluri incredibil de ridicate ale satisfacției angajaților în privința productivității, creativității și de colaborare pentru utilizatorii de Mac, în toate tipurile majore de grupuri de angajați (IT, resurse umane, vânzări și inginerie).
Întrebați despre cum s-a îmbunătățit munca lor ca urmare a utilizării unui Mac la serviciu, răspunsurile au fost extrem de favorabile pentru Apple:
- 97% dintre respondenți susțin că le-a crescut productivitatea
- 95% susțin că și-au sporit creativitatea
- 94% susțin autosuficiența legată de tehnologie
- 91% susțin o colaborare sporită.
În plus, majoritatea celor chestionați (79%) au declarat că nu ar putea să-și îndeplinească sarcinile de serviciu fără un Mac.
Cercetările confirmă faptul că utilizatorii Mac întâmpină probleme minime pe computerele lor. De fapt, 70% dintre respondenți au avut două sau mai puține probleme pe Mac în ultimele 12 luni. În ceea ce privește problemele menționate de respondenți, principalul vinovat a fost de fapt o problemă de rețea – nimic care să aibă de-a face cu dispozitivul în sine.
Toate informațiile au fost reunite într-o carte electronică descărcabilă care analizează modul în care utilizatorii percep folosirea produselor Apple în cadrul diverselor companii. Chiar dacă Chromebook-urile sunt cu siguranță populare pe piața K-12, Mac-ul începe să-și ia avânt serios pe segmentul întreprinderilor. Pe măsură ce tehnologia a devenit mai personală, angajații nu urmăresc utilizarea de PC-uri ieftine, care care au o putere slaba de calcul și sunt pline de bloatware. Vor să utilizeze tehnologia cu care se simt confortabil și, prin urmare, optează tot mai mult pentru dispozitivele Mac.