2K consideră microtranzacțiile un rău necesar în ziua de azi

La începutul acestei săptămâni, dezvoltatorul 2K a cerut jucătorilor să „contacteze administrația locală” cu privire la interdicția din Belgia. Acum, un producător de rang înalt al companiei a declarat pentru Trusted Reviews că monezile virtuale din jocurile sale reprezintă „o realitate nefericită a gaming-ului modern„.
În ciuda controversei în curs de desfășurare cu privire la cutiile cu recompense și consumabilele premium din jocuri video, Rob Jones, care ocupă funcția de producător senior la 2K, a declarat pentru Trusted Reviews că „fiecare joc, într-un anumit moment, are într-un fel o monedă și încearcă să obțină venituri suplimentare de la fiecare jucător care joacă jocul„.
Jones spune apoi că diferența dintre „goana directă după bani” și instanțele care adaugă valoare jocurilor lor este importantă. Schimbările efectuate de NBA 2K19 față de precursorii săi au avut ca scop să recompenseze jucătorii care cheltuiesc mai des monedă virtuală, spune Jones, și va identifica mai bine pe ce anume merită să cheltuiți moneda virtuală.
Jones subliniază faptul că articolele achiziționate sau grindul pentru cumpărarea de articole sunt „o alegere, nu ceva forțat”. El adaugă:
Știm în zilele noastre că majoritatea oamenilor nu au răbdarea să urce până în vârf. Ei vor să fie acolo imediat. Așa că, știți, noi considerăm asta ca fiind o șansă pentru noi să vă permitem să săriți peste grind, dar dacă grindul este prea lung, așa cum unii au simțit anul trecut, ei vor sta acolo și vor spune „ei bine, știați de la început că grindul este prea lung”.